Na tej stronie znajdą Państwo regulamin korzystania z naszej sieci oraz kilka ważnych porad. Wszelkie pytania dotyczące działania naszej sieci prosimy kierować na adres admin@ift.uni.wroc.pl
Procedura przyjmowania zgłoszeń przez ZAS IFT:
1) Użytkownik tworzy zlecenie w naszym systemie zgłoszeń na stronie http://ticket.ift.uni.wroc.pl podając maksymalnie dużo szczegółów odnośnie problemu
2) Przyjęcie zgłoszenia zostaje potwierdzone emailem zawierającym unikatowy numer zgłoszenia. Podając ten numer wraz z adresem mailowym na stronie zgłoszeń można otrzymać informacje na temat postępów w realizacji zgłoszenia.
3) Maksymalny czas reakcji do trzech dni roboczych od daty potwierdzenia zgłoszenia.
Wszystkie problemy, prośby mają być zgłaszane w ten sposób. W przypadku, gdy użytkownik nie może - z powodów czysto technicznych - dokonać zgłoszenia na stronie, administrator sieci w jego imieniu zakłada odpowiednie zgłoszenie w systemie.
Pomocą techniczną objęty jest instytutowy sprzęt komputerowy, na którym użytkownik nie posiada praw administracyjnych.
Więcej informacji na temat poczty - jak przeglądać poczte z poziomu przeglądarki , bądź jak skonfigurować program pocztowy można znaleźć na podstronach.