Witamy na stronie administratorów sieci IFT

Na tej stronie znajdą Państwo regulamin korzystania z naszej sieci oraz kilka ważnych porad. Wszelkie pytania dotyczące działania naszej sieci prosimy kierować na adres admin@ift.uni.wroc.pl

Informacje

Procedura przyjmowania zgłoszeń przez ZAS IFT:

1) Użytkownik tworzy zlecenie w naszym systemie zgłoszeń na stronie http://ticket.ift.uni.wroc.pl podając maksymalnie dużo szczegółów odnośnie problemu
2) Przyjęcie zgłoszenia zostaje potwierdzone emailem zawierającym unikatowy numer zgłoszenia. Podając ten numer wraz z adresem mailowym na stronie zgłoszeń można otrzymać informacje na temat postępów w realizacji zgłoszenia.
3) Maksymalny czas reakcji do trzech dni roboczych od daty potwierdzenia zgłoszenia.
Wszystkie problemy, prośby mają być zgłaszane w ten sposób. W przypadku, gdy użytkownik nie może - z powodów czysto technicznych - dokonać zgłoszenia na stronie, administrator sieci w jego imieniu zakłada odpowiednie zgłoszenie w systemie.

Pomocą techniczną objęty jest instytutowy sprzęt komputerowy, na którym użytkownik nie posiada praw administracyjnych.

Dostęp do poczty Instytutowej

1. Klient poczty (np. Thunderbird, Outlook, Poczta): protokół IMAP, serwer poczta.ift.uni.wroc.pl
Komunikacja między serwerem a klientem jest szyfrowana, serwer wymaga bezpiecznego połączenia (SSL) (odbiór port 993, wysyłanie port 25)
W ustawieniach konta klienta poczty wybieramy kolejno (przykład): NARZĘDZIA → KONTA ... → POCZTA → WŁAŚCIWOŚCI → ZAAWANSOWANE i tam zaznaczamy Ten serwer wymaga bezpiecznego połączenia (SSL)

2. Strona poczta.ift.uni.wroc.pl
Alternatywną i najłatwiejszą metodą odczytywania poczty z naszego serwera jest wejście na stronę poczta.ift.uni.wroc.pl. Wyświetlona zostanie strona z logo roundcube i oknem do zalogowania. Proszę podać nazwę konta, nie adres pocztowy (ala, nie ala@ift.uni.wroc.pl) oraz hasło.

..:: Strona główna | Porady dla użytkowników sieci | System zgłoszeń | SIW ::..