====== zas.ift.uni.wroc.pl ====== Na tej stronie znajdą Państwo {{ :regulamin.pdf |regulamin}} korzystania z naszej sieci oraz kilka ważnych porad. Wszelkie pytania dotyczące działania naszej sieci prosimy kierować na adres admin@ift.uni.wroc.pl ==== Informacje ===== Procedura przyjmowania zgłoszeń przez ZAS IFT: 1) Użytkownik tworzy zlecenie w naszym systemie zgłoszeń na stronie [[http://ticket.ift.uni.wroc.pl]] podając maksymalnie dużo szczegółów odnośnie problemu 2) Przyjęcie zgłoszenia zostaje potwierdzone emailem zawierającym unikatowy numer zgłoszenia. Podając ten numer wraz z adresem mailowym na stronie zgłoszeń można otrzymać informacje na temat postępów w realizacji zgłoszenia. 3) Maksymalny czas reakcji do trzech dni roboczych od daty potwierdzenia zgłoszenia. Wszystkie problemy, prośby mają być zgłaszane w ten sposób. W przypadku, gdy użytkownik nie może - z powodów czysto technicznych - dokonać zgłoszenia na stronie, administrator sieci w jego imieniu zakłada odpowiednie zgłoszenie w systemie. Pomocą techniczną objęty jest instytutowy sprzęt komputerowy, na którym użytkownik nie posiada praw administracyjnych. ==== Poczta ==== Więcej informacji na temat poczty - [[ ift:mail:webclient|jak przeglądać poczte z poziomu przeglądarki ]], bądź jak skonfigurować [[ift:mail:desktop_client|program pocztowy ]] można znaleźć na podstronach.